sikfors!

sitter och myser i sikfors och snart blir de väll att bada badtunna i nån timme.
har sovit hos erika från onsdagen till torsdagen och igår blev de stan hitta värsta snygga skinnjackan, jeans shorts, vanliga shorts, jätte fina toppar, smycken och ja lite sånt man brukar köpa :)
ska ladda upp bilder sen när jag kommer hem på  kläderna och alla dom som jag tog me erika också.
har lite andra saker som jag måste göra när jag kommer hem (orolig).
kan även medela att min mage inte är som den ska, undra va som är fel? kanske är allergisk? haha nä de är jag inte för igentligen kan jag ju ana vad de är förnånting.
nä har ska ma inte sitta utan ska byta om sen blir de bastu med spa och allt sånt sen blir de badtunnan som jag bara älskar! ♥

här även varit väldigt blåsigt och vi har haft de strömlöst under hela dagen, lite kul de var och åka och handla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback