jaha då var de bara två dagar kvar

bara jag som tycker de är lite konstig värme? liksom alldeles för varm och fuktig ;)

jaja iallafall så har jag inte gjort ett jävla skit, har typ bara sprungit runt här hemma och provat en massa kläder och skor!
Och imon blir de att Innhandla röda converse och skolavslutnings skor vet ungefär vilka jag ska och jag tror dom kommer vara 5 cm men jag vet inte helt ärligt ..

Sen har jag ju hunnit varit i Sikfors och Rosvik under det lovet och träffat Erika gud vad skönt de var att se henne, höra hennes egna versioner så jag slapp sitta här och bara gå runt här och grubbla ihjäl mig !
ska lägga upp bilder sen när jag har hittat USB kabeln, har ju inte fotat så mycket har inte orkat släppa runt på en kamera hela tiden men jag lägger upp dom bilderna jag har senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback