<3

de va 5 år sen nu, 5 år som du har varit där i tanken minst en gång varje dag.
de var 5 år sen du kom med tåget hit och du var bara säng liggandes ibland uppe för att vara med oss för du ville hjälpa till så mycket som möjligt och varje gång skolan var slut den månaden så nästan sprang jag hem för att jag var rädd att du skulle ha ramlat eller svimmat och behövde hjälp och när du en dag inte var där även fast jag i panik sökte igenom hela huset och ringde till mamma så hade äntligen fått hjälp.
Vi var till dig på kvällen och de bara var för hemskt att se en människa som vi älskade/älskar ha så ont.
Den natten ringde telefonen och sa att mamma måste åka till sjukhuset för att de hade förvärrats och på morgonen väcktes jag av att pappa prata i med farmor i telefonen och sa att hon kanske måste komma ner och va med oss men att han skulle ringa senare. Då brast allt och jag förstod vad som hade hänt så jag viste inte vars jag skulle ta vägen så jag sprang till Kajsas rum och pappa efter jag och Kajsa bara grät den morgonen men mamma kom hem tår ögd och vi kasta oss i hennes famn. Vi blev sittande ett bra tag så och vi bestämde oss för att de var bäst att vi gick till skolan för att inte sitta hemma och gråta men de var inte de lättaste att vara där men som tur var så hade vi ute da så de blev lite lättare
iallafall så älskar vi dig så otroligt mycket och idag är de din födelse dag som du skulle ha firat med oss, vill bara ringa och säga grattis men de finns ingen som svara <3


Kommentarer
Catrin säger:

Vad fint skrivet av dig Hannah <3<3 förstår att du saknar henne jättemycket, tänk på de fina minnena som ni allihopa har av henne, även jag har det! Kram faster

2011-06-30 | 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback