fin väder!

Så här på sommaren och man är hemma när ingen annan är hemma så blir de lite enformigt, man gör nästan samma saker varje dag.

iallafall så var jag och sprang igår och idag så blir de styrke träning siktar in mig på rumpa och armar typ men vet att de kommer sluta med att jag tränar hela kroppen.
och så har man varit på stan och ätit glass med familjen (mys!) eftersom Kiruna har fått fin väder som höll i ungefär si så där två timmar eller nått sånt ;)
för när vi åkte hem och jag och mamma skulle slänga på oss bikinin så ser vi att de kommer värsta åskmolnet mot oss så med deppiga miner går vi in igen. Inte för att de gör så mycket vi åker ju snart till ett varmare Sverige men de är ju lite kul att komma dit och va lite brun och inte en blekfis. ;)

nä ska byta om och köra lite styyyrkee nudå vi hörsss! puss <3



SAKNAR! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback