nattkompisar <3

Har haft film mys med Frida och Petter här hela natten och en av filmerna var never say never med Justin bieber och jag har ändrar helt uppfattning om honom trodde aldrig jag skulle skriva dehär men den var grymt bra!
och imon blir de stan och på onsdan blir de bio.. myys!
Om ni nu också vill veta så åker jag snart fyfan vad skönt orkar inte va i den här mygghålan..

nä kanske ska ta och ladda hem någon film för jag har en sån snäll kompis som orkar lära mig hur man laddar hem film (är inte så teknisk de tar alltså lite tid för mig att förstå) ;)


Blöta tjejer!

de haglar isbitar just nu ;s?


Kommentarer
HEJ SVEJS säger:

BRA SVERIGE DU HAR :D

2011-07-13 | 01:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback