Mus invaderad!

Haha hojja de har varit kaos här hela förra kvällen.
mamma hade gått och lagt sig och jag och Kajsa satt här nere och kolla på film. när jag går och dricka vatten så hör jag nånting som kravsar i mommos/gästkammaren så jag går och tänder där inne och när jag tänder så springer en mus mitt framför minna fötter så jag får panik och skickar ett sms till mamma att komma ner haha vet inte varför jag inte bara går upp och säger till henne så mamma stänker dörren till gästrummet så att den inte kommer ut därifrån och går upp och sover igen, hon lämnar oss alltså där nere själv med en köttätande råtta.
Men iallafall så fortsätta vi kolla filmen när jag ställer mig så ser jag den och hoppar upp i soffan där står vi kanske en halv timme och halv skriker tills vi vågar gå ner och stänga av tv så att vi kan springa upp till övervåningen,
när vi vaknar på morgon fortsätter jakten på att försöka döda den eller få ut den så klara som är våran råttjägare får tag iden efter typ två timmar och lyckas få dö på den men vi tror att de är en till i huset eftersom att den hade inte kunnat komma igenom där vi har kollat och de går inte hur smal den än kan göra sig.

varning för bilden och tyck inte vi är nå djurplågare. men vad skulle vi gjort låta den bosätta sig i vårat hus och börja bygga bo här?



:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback