igelkotts vakt?

herregud satt ute å sola med musik och sånt och så kommer kajsa med sin kompis hem med en massa hamster grejer och en bur.
skulle tro att min min är en ganska chokande min så kajsa säger bara att apple ska bo hos hos till söndag för hanna ska åka iväg,
jaja tänkte jag och ligger kvar när jag hör kajsa ropa igen att jag ska komma och kolla på den så jag går upp till kajsas rum och vad hittat jag där ju en igelkott som hanna har köpt från en som föder upp sibiriska igelkottar.
haha de är sjukt men den är ju bara för söt!
nä ska gå och se vad kajsa gör med den nu och fortsätta lyssna på musik som just nu är min drog! de och toy och huvud värks tabletter!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback