hejdå harry potter..

Sista filmen hade premier ikväll och självklart var jag och Frida och såg den. Grym!
Jag kommer att sakna dom filmerna så himla mycket, tror inte de kommer någon sån där film serie som nästan alla kommer att följa, hoppas på de iallafall?
Och hoppas dom gör en film till om hur sagan fortsätter och slutar ordentligt. Men de är väll så, man tycker aldrig en film slutar ordentligt och de finns alltid nånting att grubbla över ;)
nånå har även bytt norrbotten ringen idag så glad att den fanns i storlek, tycker verkligen dom är super fina! (Konfapresent av päronen <3)

Och ja har inget att skriva så om de här ska bli ett långt inlägg och ni ska sitta och läsa de jag skriver kommer nu att döda mig tillslut så hejdå <3




bara harry potter själv som saknas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback