mitt 2010 i bild ;)

ska göra en liten bild bok om mitt 2010.


de här var den första bilden jag hittade eftersom jag rensade min data
för inte så länge sen,
de var en av många underbara kvällar på de sommarlovet med tjejerna!


de största jag hittills var nog när vi åkte till thailand,
de var nog de härligaste jag någonsin gjort tror jag.
de var så varm och skönt och de såg ut som paradiset.
jag trodde dom hade redeskerat alla bilder som man har sätt i kataloger,
men de var så där knall vita stränder,
turkost vatten och coccos palmer som hängde ut över stränderna


efter vi kom hem från thaii tog de inte länge tills vi köpte hund och de blev
värdens sötaste klara som är familjens ögonsten! <3


vi gjorde inte så mycket resten av sommarn eftersom vi köpte hund och åkte utomlans.


men själv klart åt vi massor av jordgubbar <3 !


hösten kom och alla väntade ivrigt på att snön skulle komma så man
kunde börja komma igång med träningen och åka skoter .


snön började komma och alla slalom fans började bli sugna att kasta
sej ner för backen igen. Men så blev de inte !
så vi åkte till Björkliden och dundret för att kunna träna.
redan då hade man börjat tappa suget att fortsätta träna nu när de
också var så mycket strul med backen hemma i stan.


backen kom igång men jag var inte alls sugen att träna så efter ett tag
slutade men jag kommer träna ibland och fri åka så mycket jag bara kan och hinner!


de blev jul och jag fick så mycket älsk värda julklappar av alla tillexempel min underbara ipod <3


ny året med dom bästa blev grymt och invigdes med Frida, Johanna och Evelina.
hade så himla kul den kvällen går inte att beskriva i ord mer än att den var helt otrolig

de var en kort sammanfattning på mitt 2010 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback