har inte skrivit på jätte länge ..

jag vet och jag som lovade att skriva varje dag haha får se hur de blir med den saken hihi ;)
nä men har haft väldigt mycke att göra den här veckan ;s

nog pratat om de,
under veckan har de varit hem från skolan plugga byta om laga mat till mej och kajsa,
mamma kommer hem från jobbet kl 5 äter hon också sen kör hon mej till backen och hon
åker själv på träning plus att hundarna ska ha mat och dom ska ut.
så himla skönt att de är fredag imon och då tror jag att frida och johanna ska förstöra mitt hår
med en blond färg jag själv valde sen blir de väll lite mys med film och dipp med grönsaker,,vi är nyttiga haha :D
sen blir de backen och sånt med frida under helgen <3
nä ska gå och ta en varm bastu sen blir de sängen ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback