Dag 1 - presentera mig själv

ja mitt fulla namn är Hannah Lovisa Rönnqvist, jag föddes längst upp i vårt avlånga land Kiruna för
14 år sen den 3 april. Här bor jag fortfarande kvar jag både älskar och hatar den här stan.
Vintern är något jag älskar slalomen, skotern, snön, VÅREN, stugan julen de är bara så mycket mysigare när de är snö på baken!
Slalom är något jag älskar jag är som lyckligast när jag kastar mej ner i en storslalombana och solen tittar fram men jag har slutat och tränat men kommer vara tränare i år igen om de går, för de år verkligen något jag tycker är kul!
Mina vänner är helt underbara och jag älskar att spendera tid med dom.
Utan dom vet jag inte vad jag hade gjort!
jag älskar och resa och ska försöka att resa så mycket som möjligt i mitt vuxna liv hade inte varit helt 
fel att gör en jorden runt resa nongång när man har pengar.
jag har släkt utspridd och därför gillar jag när hela släkten är samlade :D

ja de var en kort presentation ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback