levande begravd

har inte skrivit på ett bra tag nu men har varken haft tid eller ork för just nu är jag levande
begravd bland läxor ;)
haha okej kanske riktigt så men nästan iallafall !
har ingenting att skriva om eftersom jag inte gjort nånting i veckan furutom att plugga och sånt,
men igår gick jag sanna och liv på hockey vilket var kul jag var lite skeptisk tillen början men sen träffa man ju skit mycke folk som man kände!
synd bar att dom förlora ;)
och imon blir de stan med två puckon frida och johanna efetrsom jag och johanna behöver en ny bikini , lite annat smått och gott lär man ju hitta (:
 men ska förtsätta plugga så jag blir klar med den här jävla SO'n ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback