en vecka sen sist

haha herregud de var grymt länge sen nu men jaja.. ;)
har inte hunnit skriva eftersom jag har haft så himla mycke att göra och prov varenda dag
har jag haft så jag är verkligen inte hunnit och sen har de ju varit en överaskning hos min
fammo och faffa !
och jag kan säga, jag brukar kunna lista ut vad de är förnågonting men inte den här gången och
de var min faster catrin och janne som gifte sig.Stort grattis till er och hoppas ni får en helt
underbar semester i thailand inte alls avundsjuk inte alls *host* ;)

och den här veckan praoar jag med sanna på fjällrävens dagis de är faktiskt kul men man kan
ju säga att man får lite ont i typ alla delar på kroppen när de som dom kallar "lek" plågar en..nää
kanske inte riktigt så men nästan men de är kul iallafall dom är så jävla söta :D
kommer bilder imon (tror jag) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback