5 saker jag ska hinna med innan jag dör:

1. resa jorden runt, att resa har alltid varit nånting av mina störta intressen. love it!

2. kasta mig ner för ett berg i alperna med vårsol och pudersnö, har varit min dröm sen jag var i björkliden för säker 6 år sen och vi hade nå läger och vi fick testa åka freeskiing även om de inte var som riktigt så var de även skit cool när man var..hur gammal man nu är när man går i 4:an.., jag älskar när de går snabbt

3. bli kär, på riktigt och inte så där gilla nån utan uppleva riktig kärlek

4. bestiga första baslägret på mount everest är nånting jag har velat göra sen jag läste den där boken " k2-på liv ovh död" rekommenderas om du gillar äventyr!

5. bo i new york!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback