Atlantis!

Började min dag med sova till halv tio?
Kändes nödvändigt att ens åka till skolan då de bara var typ 2 timmar kvar..
Blev inge stan med Ida idag heller, skulle ta de imon när jag kommer på att jag har sån där moppe grej med Rebecka så vi får ta de någon annan dag för så här får de inte fortsätta! :s
så ska ringa erika sen sätta på en film och hoppas på att bli trött :D
puss!

kommer ni ihåg den här?
jag såg den ganska mycket när jag var liten och ville alltid va som henne!
jag och Johanna prata om den idag så tänkte att jag måste ju bara se den igen ;) ♥


Kommentarer
lona säger:

allt är bra med dej ?



kram <3

2011-08-25 | 18:24:54
Bloggadress: http://lonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback