idol!

har kollat dieselråttor&sjömansmöss nyss och ska snart krypa ner i min varma säng!
men ska checka fb, kolla bloggar och lite sånt..
erika skulle även ringa men har inte gjort de än så får se om de är nånting som kommer hända idag eller imon haha :)
nä orkar inge mer ska sova eftersom mamma ska göra ett sista försök med att vända dygnet på mig så att de inte blir så jobbigt att stiga upp på måndag.

har även börjat funderat på en sak, det enda jag ser på Facebook är statusar som t.ex. "Nej, bara en vecka kvar av friheten" och "Usch, jag vill inte tillbaka till skolan på måndag"!
hållet dok inte med? Tycker de ska bli skönt att börja, träffa alla och få lite rutiner på klockan. även om jag älskar sommarlovet så vill jag tillbaka till verkligheten nu (kan inte fatta själv att jag tycker de? )


IDOL haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback