rubriker är bara jobbiga!

spenderade natten hos fammo och faffa och har nu fått en jätte god fammo frukost!   
för har inte ni speciela saker som man bara äter till frukost hos eran fammo/mommo? jag har de och kommer aldrig trötna på de, hehe :)
fick föresten ett jätte fint halsband av min faster annika, och av min andra faster fick jag en cool nässesär med massa bra och ha saker plus en grym mascara, har även fått peresent kort av fammo och faffa, en jätte fint målad talrik av jukkas faffa och bettan som hon gjort själv, pengar och sist men inte mins en norrbotens ring av mamma och pappa som jag ska gravenera in nånting i :D

ikväll blir de att umgås med brudarna, längtar! ♥
ska åka hem och träna sen duscha eller ja duscha är ju själv klart men skriver de för dom som ville veta, hihi.  puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback