Mörker har och kommer aldrig va nått för mig!

De här med att sova ensam i ett mörkt hus är inget för mig så gick upp till Fammo istället där Kajsa också sov! Men iallafall så fick jag mig en riktig tanke ställdes idag när petter fråga varför jag igentligen var rädd för mörker? Har aldrig fått den frågan och ingen har som riktigt pratat om de och om nångån jag har sakt till mamma att jag tycker de är obehagligt så har dom alltid sakt att de växer bort men nja tror inte riktigt de växer bort de är som att ha fobi för spindlar men jag har de för mörker :s Jaja nu sla vi inte dra ner de här inlägget utan göra en grymt possetivt grej av de hela. Imon kommer johanna och frida hit som jag har saknat dom! Dom kommer antagligenstana över natten men vet inte riktigt, hoppas de! Nä ska sova mina ögon svider och ögonlocken känns som bly. Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback