Gröna Lund <3

Kom hem från grönan för inte så länge sen, har ont i fötterna efter stan och snurrig i huvudet efter alla karuseler. Åkte alla utom te koparna och katapulten vågade inte ge mig på den! Men den där extrem och insame, fyfan vilken döds ångest jag hade men bev inte yr men den enda tanken som får plats medans man spänner varenda muskel i hela kroppen och samtidigt skriker är: om nånting går snett och jag ramlar ner, dör jag direkt :s Haha iallafall så hittade värsta söta toppen,skor och sånt hitta inte så mycke som jag trodde jag skulle göra men var tvungen att köpa en till väska som jag också kan ha som skolväska sen, Haha är helt slut men de är bara att börja ladda om batterierna för imon blir de sesam igen innan man far till Arlanda på kvällen. Så god natt alla underbara! <3     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback