toorsdag

har inte gjort så mycket den här veckan förutom att springa på stan som en galning och letat efter ringar haha ;)
och jag har hittat en som jag älskar sen har jag även ätit årets första mjukglass med ida :D
imon åker vi och arkar med Hilda Niemi och hennes familj de ska bli riktigt roligt och fan om jag inte blir brunare en vad jag är nu fick ju ganska mycket färg sist jag solade i stugan då brände jag mej nämligen så när de gick över märkte jag hatt jag hade blivit lite brunare :D

var föresten på en musikal i går och jag älskar den plus att de fanns en massa snygga killar man bara dregladee över hehe, så jag och Evelina var tvungen att gå en gång till och de var vi inte ensamma om att göra ;)
så ni som inte har sett den går miste om nånting som är riktigt bra!
när jag ser såna här och vissa filmer t.ex. avatar så kan jag bli skit irriterad och tänka jag vill också va en avatar, eller tänk om mitt liv hade varit som en musikal fyfan vad allting hade varit bra ..

jaja nu ska jag börja plugga NO får ju se hur de går kanske facebook hjälper mej med att få ig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback