sista inlägget på länge

De här kommer va det sista inlägget på länge för jag ska till stugan och va där ändå till på onsdag nästa vecka så jag har tagit ledigt och har lite extra påsk lov :D

iallafall så har mina kusiner kommit nu med deras kompisar dom ska på på folketshus- i jokkas, ska bli så himla roligt att fira påsk och umgås med dom har inte träffat dom på länge och i sommar är de nog vår tur att komma ner till Västervik och bo där ett tag :)  (bästa sommarstället)

köpte också en skinnjacka igår som jag är lite osäker på men som jag tror jag ska behålla jo de ska jag nog för då har jag en i brun som är äkta och en si svart som inte är äkta så då kan jag ju byta lite grann så där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback