grattis till mej själv ;)

ja idag blir man 15 fan vad gammal man börjar bli får ju nästan ångest haha nä skojja ;)
iallafall så vakna jag avv att familjen kom och sjöng och fick lite presenter öppna först ett
par nya hörlurar som de stod var till iphone och jag har ju en ipad så jag tänkte inte på och
fortsatte öppna paketen där sen så öppna jag ett som de var ett iphone skal och de var skit
snyggt men eftersom jag har en ipod och de där var till iphone så börja ju man bli lite fundersam
sen så öppna jag ett till och de var en iphone älskar den plus att jag fick grattis surf i ett är hur jävla gryymt är inte de :D
nä ska gå ner och fixa lite innan alla kommer .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback